Magen v.31+4

Idag är jag i vecka 31+4. Bebisen har verkligen börjat lugna ner sig. Idag har jag knappt känt att den rört sig, men i helgen var det full fart när det var musik. Den sparkade nästan hela tiden. Konstigt att känna att den inte rör sig så mycket. 2 par i mammagruppen hade varit in på förlossningen i torsdags och fredags. En hade inte känt så mycket rörelser och den andra hade täta värkar. Men ingen bebis som ville komma ut då.

Så här stor har jag blivit nu!


En rund och go mage :)


Har idag suttit och skrivit på min ULLAREDSLISTA! Har blivit en del saker. Hoppas jag kan hitta allt som jag skrivit upp.

Nu är det lunch sen blir det att ta fram dammsugaren. Kanske att jag tar mig ut en sväng nu när solen skiner. :)

Kommentarer
Postat av: annelie berg

ÅÅÅ vilken fin mage!! :)

2010-09-28 @ 15:48:01
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0