Ludvika & Malung

Sitter i Ludvika nu och Robban och Nova har börjat soundchecka. Själv sitter jag bara här och inte gör ngt alls. I morse eller idag på fm åkte vi. Skulle stanna i Örebro och äta, men först började vi med IKEA. Låg typ längst in och det var millång kö där inne så vi skulle äta på Max, men de blev inte de heller för att dem började ändra om kösystemet när vi nästan var framme och då ville inte Robban äta där. Lyckades sedan hitta ett ställe på ett köpcentrum med dagens så jag åt Rödspätta med potatis och remouladsås. Mums de var gott. Jag vet inte om jag får äta spätta, men en gång ska inte vara så farligt tycker jag.

Ikväll blir de nog äta ute igen. Blir en helg med en massa fuskmat, men så får det bli ordentligt i veckan :)

Nu ska jag lyssna lite sen ska vi nog bege oss till hotellet :)

Ha en bra dag så höres vi nog senare ikväll.

Idag hejjar vi på Chris Andersen att han går vidare i IDOL :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0