Höstdag

Idag är det en riktig höstdag. Lövena är gulbruna och börjar falla av trädena nu. Blåser lite och solen vill titta fram. Idag låg jag länge i sängen igen. Men har ju varit upp minst 5 gånger inatt :( Jobbigt att behöva gå upp. Önskar att jag kan få sova en hel natt någon gång.
Just nu ligger jag i sängen och kollar på Stefan & Christer. Snålvatten och jäkelskap :)
Senare idag ska jag ta hand om tvätten och packa min väska. I helgen ska jag följa med robban till Ludvika och Malung. Han ska vicka med Nova. Blir ju roligt att följa med.
Ska försöka ta mig ut på en promenad senare idag men beror på hur jag mår. Just nu har jag ingen ork till de.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0