Hemma i Götene igen.

Nu har jag verkligen varit kass på att uppdatera bloggen. I fredags morse tog jag tåget hem till Götene igen. Skulle hem och jobba. Var rätt lugnt men trevliga gäster så de blev lite driks iaf :)
Jobbade lördag och då var det säsongs avslutning och fullbokat i restaurangen. Vi hade att göra men det är ju roligt när det händer något. Men campinggästerna är ju snåla.

Igår söndag så tog vi sovmorgon och sen åkte vi och delade ut några reklamblad. Svängde förbi svärmor och svärfar med lappen så vi hade sån tur att vi fick lite lunch och efterätt. Nybakad äppelpaj :) Mums vad de var gott!

Sen åkte vi in till Lidköping och handlade mat och sedan var vi ut till Robbans jobb och hämtade lastbilen som han har när han jobbar. Fick även fika där. Åkte sedan hem och lagade mat för att svärmor och svärfar kom över på middag och bingolotto.
Hämtade även hem en liten kattunge igår. Hon heter Molly :)

Idag träffades hon och den stora katten vi har och de var slagsmål och sen fräste dem åt varandra. Molly kissade på sig också. Stackars liten. Men storkatten var nog lika rädd. Hoppas verkligen att de kommer fungera mellan dem, men jag tror de efter några träffar :)

MOLLY sover i mitt knä



Hon är 14 veckor. :) Myspys:)

Nu ska jag äta lite lunch innan jag ska cykla upp på första besöket på föräldrargruppen. Det skulle handla om förlossning idag.
Hoppas jag kommer att kunna umgås med någon av dem 3 som ska ha barn i November men de tror jag :)

Ha en bra dag.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0