Föräldrarträff :)

I natt har jag sovit dåligt. Hade värk på höger sida så de gick ner i ryggen men nu är de bättre. Vet inte alls vad de kan ha varit.
 Om några timmar ska jag på föräldrarträff. Det var för ensamstående mammor, nyinflyttade & tjejer som ska ha/fått barn. Kommer att bli roligt att få träffa nya människor. Hoppas verkligen att jag hittar någon som jag kan börja umgås med på fritiden. Har ju inte direkt någon här som jag umgås med nu :(

Sen ska jag ta hand om lite hemma. Blommorna behöver få i sig lite vatten och jag behöver packa mina väskor. Ska ju hem på söndag så ska packa den idag så att den är klar. Kanske även börjar packa BB väskan också :)

Ha en bra dag allihopa :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0