Arbetslös!

Ja då var jag arbetslös nu då. Jobbade sista dagen i lördags och nu ska jag vara hemma tills bebisen kommer i November, dvs om den passar tiden ;)

I Lördags jobbade jag som sagt sista dagen men först var vi på kalas hos Robbans brorsdotter som hade fyllt 1 år.

I går söndag har vi gjort en massa saker. Var och röstade först och sen åkte vi ut till Robbans jobb för att lasta lastbilen så han skulle slippa göra de idag på morgonen. Tog en timme och sen skulle vi ta en KORT fika hemma hos hans chef, men kort fika blev hela 2 TIMMAR. Dem är så trevliga så de är roligt att sitta där :)

Var och handlade mat sen och åkte sedan vidare hem och lagade mat och spelade bingolotto. Känns som vi blivit pensionärer på söndagkvällar.

Nu ligger jag och slappar. Är inte så pigg i kroppen idag. Känns som de saknas något :S
Måste få i mig mat nu sen åka upp till Götene och anmäla mig som arbetslös, gå på föräldrargrupp och sedan blir det besök hos barnmorskan med lite prover och kolla så bebisen mår bra :)

Ha en bra dag så hörs vi lite senare :)

Puss och kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Pernilla - tävling pågår

Foglossningar är inte så mysigt men det är värt att må lite dåligt o ha ont för att få en liten bebis i slutändan :)

2010-09-21 @ 10:38:44
URL: http://lamammavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0