8-9 september

Igår var jag till Valbo och köpte 2 tröjor. En lång kofta och en t-shirt lr vad man ska säga. Skönt att köpa ngt nytt iaf. Sen blev det lunch på Ikea. Åtta Köttbullar, potatis, lingonsylt och brunsås sen en tallrik sallad för endast 21 kr. Blev en billig lunch för mig. Sen åkte vi hem och städade och handlade mat och städade innan mamma och pappa skulle komma hem efter att ha varit på Rhodos i en vecka. Tände ljus och gjorde det så mysigt :) Köpte även med mig en fin bukett rosor.






Våran söta Malte :)


Idag har jag inte gjort mycket. Varit ner till gymnasieskolan som jag gick på och hämtat mina betyg. Träffade även min gamla lärare som vi hade i dem flesta ämnena. Var roligt att se henne. Hon har inte förändrats. Kollade lite om dem andra lärarna och en hade gått i pension, en annan fått barn och den andra flyttat till en annan byggnad på skolområdet.

Var sen ner till stan och köpte en kofta till mamma. Hon ville ha lika som mig :)
Har sen inte gjort så mycket. Ätit lite lunch och nu ligger jag i soffan och slöar. Blev mätt efter maten. Väntar också på att pappa ska komma hem så vi kanske kan åka till barnens hus och kolla lite. Vill även till dollar store.

Ikväll ska vi grilla lamm och bara ta de lugnt. Jag åker ju hem imorgon bitti så ska umgås med familjen :)

Ha en fortsatt trevlig dag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0