29+6

Blev en fin paj igår och riktigt smarrig. Den gick åt, inte vi som åt bara utan vi hade tur som fick besök av Andreas och Maria =) Kollade på idol igår och bara tog de lugnt.
Idag har jag tvättat 2 maskiner, städat köket och pysslat med lite annat. Tog även ut Molly men hon är så rädd när det blåser. Satte mig på brunnen och släpte ner henne. Hon gick bakom min rygg och när det blåste kröp hon upp i knät och i famnen på mig. Så go är hon.

Imorgon går jag in i v. 30. Kan inte fatta att det bara är 10 veckor och 1 dag kvar tills förlossningen. Om den inte vill titta ut tidigare eller senare. Hoppas verkligen den kan komma i tid :)
Imorgon ska jag lägga upp en bild tänkte jag. Inte för att magen är så mycket större men roligt att se ändå =)

Nu ska jag ta och hitta på något. Skulle på UNG FÖRÄLDRARGRUPP idag men kände inte för de. Är ju inget man lär sig. Vi pratar bara och man får lära känna andra människor, men jag går om 2 veckor istället. Är bara varannan vecka och föräldrargrupperna är varje vecka.

Ha de bra puss och kram




Kommentarer
Postat av: Pernilla

ojoj, 10 veckor är ingenting. Snart är bebisen här :)

2010-09-15 @ 20:29:34
URL: http://lamammavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0