2 år har gått...

2 år har gått sedan min morbror gick bort efter att ha blivit påkörd. Känns som igår. Kan inte förstå de. Saknar honom så mycket. Han var så nära mamma och övrig familj. Hade så gärna velat vara i Gävle nu och besökt graven, men får göra de nästa gång jag är hemma.


Uffe blev bara 38 år!

Mamma planterar blommor på hans grav förra sommaren.


Idag ska jag ta de lugnt och pyssla lite hemma. Har tvättat en maskin nyss som ska hängas sen så blir det att dammsuga. Måste göras varje dag när man har katter som drar runt med kattsand i hela huset. Ska även gå upp till hyresvärden och prata med honom för att kranen i köket gick sönder i söndags. Kan inte förstå hur den kan gå av när man torkar den. Måste vara rost eller ngt inne i den eftersom den har spruckit :S Hoppas han kan fixa den idag. Man blir ju handikappad när man inte har vatten i köket och det blir skitigt när man lagar mat. Behöva springa in till badrummet och hämta vatten varje gång går ju inte.

Nu ska jag fixa lite. Ha en bra dag så hörs vi ikväll
Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är så hemskt!!!!!!!!!!!! tiden går så fort! o min son saknar sin pappa såååååååååååååååå mycket så ofattbart att något sånt kunde hände önskar att allt hade varit annorlunda, Kram Malin

2010-11-20 @ 00:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0