Väntar på att posten ska komma...

Sitter och väntar på att posten ska komma. Väntar på ett papper från försäkringskassan. Hoppas verkligen att de kommer idag. Måste få de ifylt idag och skicka in de så jag får föräldrarpenning. Har papperet kommit åker jag in till Lidköping och får de påskrivet på en gång och lägger de på brevlådan, sen blir det att kolla lite inne i stan och ta en fika med Frida och lilla Saga. 

Inatt har jag drömt en massa. Drömde att våran bebis föddes, men de var ju inte så när jag vaknade. Var ju bra att den inte kommit idag. Måste ju hinna med att fixa en massa saker innan den får komma och sen vill jag inte att den ska behöva ligga kvar på sjukhuset i flera veckor för att den är för tidig.

Nu ska jag fixa lite lunch och göra mig klar för att åka. 
 Ha en toppendag allihopa :)

Puss och Kram 


Kommentarer
Postat av: Maria Hansebacke

Du vet väl att du kan söka all föräldrapenning på fk:s hemsida? Det du behöver är ett bankid men har du det så är det supersmidigt. Där kan man planera hela sin föräldraledighet så ser man hur länge dagarna räcker.

2010-10-07 @ 09:04:14
Postat av: Malin

Jag ska kolla de där med bankid. Men dem sa att jag skulle kunna hitta blanketten jag behövde men den finns inte där jag letar så irriterande. Hoppas lapparna kommer hem idag. :)

2010-10-07 @ 09:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0