Tisdag 26 oktober

Godmorgon :)
Idag ringde jag facket och kollade upp en sak. Dem vill verkligen hjälpa mig med ett ärende om jag inte får ut pengar som jag ska från ett jobb. Ska ringa jobbet senare idag å se vad som händer.
Inatt har jag sovit rätt dåligt. Sprungit upp en massa gånger för att gå på toa. När jska de ta slut..?
Nu har jag tvättat en maskin, dammsugit som man får göra varje dag när man har katter..Har även betalat räkningarna å såg sen att jag får ersättning från A-kassan på torsdag :) Jippi. De är skönt att det äntligen rullar in några kronor :) Ska nog snart värma på tacopajen till lunch sen blir det att gå ner och hälsa på "grannen" som också ska ha barn och ta en fika =) Blir en promenad på kanske 1.6 km t.o.r :) Skönt att komma ut men måste klä på mig ordentligt. Det är minusgrader ute fortfarande. Burrr..

Idag är det bara 30 dagar kvar innan beräknad förlossning :) Tänk vad tiden går fort :) Bebisen bökar runt i magen. Den trycker lite med rumpan och sparkar lite. Igår tröck den hårt så de gjorde ont på vänster sida. Tror att den snart vill komma ut till Mamma & Pappa :) Men h*n får gärna stanna kvar i 2 veckor tycker jag :)

Ha en fortsatt trevlig dag :)
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0