Städdagar

Hej Hej!

Har inte hunnit uppdaterat nu på 2 dagar för att det har varit fullt upp här hemma. Igår morse åkt vi in till Skövde och hämtade barnvagnen och sen köpte vi en åkpåse också. Var sedan in på ÖB och där hittade jag en förvaringsskåp eller vad man ska kalla de, så nu har jag den till mina saker i badrummet. Sen var vi och handlade mat och lite annat =) Blev en DYR dag men nu är nästan allt fixat tills bebisen kommer. Saknas bara några enstaka saker.

Bebisens vagn




Sen när vi kom hem så var det storstädning som stod på schemat. Vi städade vardagsrummet, baren och ena hallen. Planterade nya blommor och satte upp tavlor och hyllor på väggarna. Det blev så mysigt. Så skönt att få rent och fint i hela huset =)

Matsalsdelen i vardagsrummet


Soffhörnan


Hallen


Baren


Baren


På kvällen kom Ida & Christer över på middag. Alltid trevligt med lite besök :) Åt mat och snackade lite sen kollade vi på Stefan & Krister.

Idag vaknade vi tidigt. Åt frukost vid 8 sen så började jag storstäda resten av rummen. Båda badrummen, sovrummet, köket och kontor så jag har haft fullt upp på morgonen, men det är så skönt att allt är klart nu. Har tvättat upp allt också. Så skönt.
Nu har vi bara övervåningen kvar att fixa, men den är bara 2 rum och en hall. Sen är båda rummen full med en massa kartonger så vi tar och väntar lite med de. Vi ska flytta upp kontoret från nedervåning upp istället men får bli när vi orkar. Ingen panik.
Sen har vi varit till Götene och ätit. Blev pizza för mig, men jag mår inte bra alls på kvällarna när jag äter sånt. Åkte sedan vidare till Robbans syster och dem drack kaffe. Lilla Wilma skulle sitta hos mig och mysa och vi kollade på SALTKRÅKAN. Alltid mysigt =) Men när vi skulle åka hem blev hon så ledsen :( Har sedan varit ute och åkt en sväng så nu är vi hemma. Får se vad vi hittar på ikväll. Tar dagen som den kommer. Blir nog DANSBANDSKAMPEN ikväll tror jag.


Jag lämnade datorn en snabbis och då var Molly snabb upp på bordet och drack vatten ur min kopp =) Hon är så goo lilltjejen =)


Ha en fortsatt trevlig dag

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0