Söndag 10/10-2010- Tisdag 12/10-2010

Söndag morgon tog vi sovmorgon eller jag vaknade tidigt och gick upp och gjorde mig klar sen blev det frukost. Vi åkte iväg runt 11 tiden till Ullared och det var en del bilar på parkeringen, men inte lika som lördagen. Vi behövde inte köa utan det var bara att gå in. Underbart var de. Blev en massa saker handlade då också. Jag fick en till full kundvagn. Så det blev 2000 kr men det var bara bra saker.

Jag var bara tvungen att köpa mig ett par trosor =)






Efter att vi shoppat åt vi lunch sen åkte vi hem och väl hemma packade jag upp alla kassar :)
Sen var vi så trötta så de blev tidigt i säng och kollade på film.

Igår (måndag) vaknade jag efter 9. Var lite trött. Åt lite frukost sen cyklade jag upp till Götene för att ta bussen till Lidköping och hämta ett papper. När jag satt på bussen blev jag dålig. Exakt som förra veckan när jag åkte buss. Blev helt kallsvettig sen såg jag knappt ngt. Mådde så dåligt, men drack vatten och efter 10-15 minuter var synen helt tillbaka. Ringde svärmor så hon kom och hämtade mig och jag gick in och köpte frukt för att få i mig ngt. Sen pratade jag med barnmorskan och hon sa att när magen spänner så trycker de mot blodkärlen och då kan man få så. Det är läskigt :( Hon sa att man skulle ställa sig upp och luta sig framåt och inte luta sig bakåt.

Åkte sedan tillbaka till Götene och då postade jag mitt brev till försäkringskassan. Hoppas dem behandlar de fort så jag får börja räkna på föräldrarpeningen. Bebisen får allt vara kvar i magen i 6 veckor så vi hinner fixa allt hemma och att allt blir klart hos försäkringskassan.
Sen bjöd jag svärmor på lunch och sedan var jag hemma hela em och fixade och donade.

Idag vaknade jag sent. Klockan var kvart i 10. Så jag har inte gjort mycket alls. Jag har tvättat en maskin som jag ska hänga upp nu sen så ska jag tvätta och städa idag :)

Ha en bra dag så hörs vi senare.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har upplevt likadant, eller upplever det skit ofta. Får som små "stjärnor" o blir skit yr :/ som tur är går det av rätt så snabbt men läskigt är det.



Ojaa, clementiner är skit gott :)

2010-10-12 @ 12:41:12
URL: http://lamammavita.blogg.se/
Postat av: annelie berg

oj låter läskigt. Ta hant om dej!

2010-10-12 @ 17:56:25
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Malin

Ja de är hemskt :/ Man blir ju orolig :(

2010-10-13 @ 10:03:04
URL: http://jennymalinvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0