Marknad

Nu har jag kommit hem från Höstmarknaden i Götene. Är som vanligt en massa knallar med strumpor, kläder och billiga 10 kronors lådor. Jag gjorde bara av med 20 kr. Hittade en liten bebismössa, men den är för stor för en nyfödd. Sen när vi kollat klart mötte vi upp svärfar så då blev de lunch. Jag hade sån tur att bli bjuden idag :) Åt på Arlas restaurang där Robbans syster jobba. Blev köttbullar och mos. Mumma är de =) Sen har jag inte gjort så mycket här hemma. Plockat ur diskmaskinen och tvättat, men jag har så ont så jag måste lägga mig. Det trycker sen har jag ont i ryggen. Börjar ju bli tungt nu.

Längtar verkligen tills imorgon när jag får hem vagnen :) Får väl se om man går runt och kör den inne :)

Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi nog senare.

Lilla mössan :)



Kommentarer
Postat av: Pernilla - ung blivande mamma

Haha, ja ett beroende är det nog. Älskar smaken o lukten av skalet åååh, tror jag ska gå o hämta några nu :)

2010-10-14 @ 15:56:23
URL: http://lamammavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0