Kan inte sova...

Jag har haft en hemsk natt. Har knappt sovit något och varit upp en massa gånger på toa. Sen har jag även varit uppe och druckit. Vaknar och är så törstig. Jag börjar fundera på om bebisen vill komma ut snart för att jag har en del sammandragningar och sen har jag som mensvärk också. Hoppas bara den stannar iaf en vecka till. Skulle var bra om den inte blir allt för tidig. Den kan ju gå över också. Sen har jag så ont i ryggen så jag vet inte hur jag ska sova heller :( Allt är bara tungt och jobbigt nu :( Usch vad jag klagar..

Igår var jag ner till grannen som också ska få barn. Var nog där i 4 timmar och vi snackade om allt =) Blir ju roligt om man senare i vinter kan börja gå tillsammans och hitta på lite saker.

Nu ska jag försöka sova en timme innan jag ska upp och ringa till barnmorskan.

Ha de bra

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Maria H

Usch jag lider med dig. Minns hur seg den här sista månaden är, allt bara trycker och gör ont. Sammandragningarna är ju livmoderns sätt att träna inför förlossningen så det är normalt att man känner såna nu. Sen ligger bebisen långt ner och trycker på urinblåsan så då blir det att springa på toan lite nu och då. Bra om du kollar med BM om du känner oro för det är inte bra att gå och oroa sig i onödan. Du får tänka som så att varje dag är en dag närmare, brukar kännas bättre då, iaf för mig. Hoppas du får en bra dag och vila så mkt du kan emellanåt. Kram Maria Hansebacke

2010-10-27 @ 08:03:49
Postat av: annelie berg

kram kram till dej!

2010-10-27 @ 09:19:39
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0