Hemma igen

Igår var jag med Elin sen på kvällen så träffade vi Sofie och Maria och fikade på stan. Tre gravida tjejer av 4. Var roligt att träffa dem. Var ju ett tag sen sist :)

Nu har jag kommit hem. Tågresan gick bra hem idag. Inga förseningar alls :P Blev hämtad av hjärtat i Skara. Åkte hem och lagade pannkakor så sen har vi inte gjort så mycket mer. Nu ligger vi och kollar på film eller han och Molly sover på soffan.

Fick med mig lite saker hem från Gävle. Bland annat kamerasladden så jag har lagt in bilderna nu. Fanns nästan 500.

När jag fick reda på att jag var gravid :)
2010-04-01



Ligger här och den lilla sparkar och bökar som bara den. Full fart hela dagen har det varit i magen. Snart vill nog den lilla bebben komma ut. Imorgon är det exakt 5 veckor kvar :) LÄNGTAR

Puss och kram och ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: annelie berg

ååå fin du är :)

2010-10-20 @ 19:42:18
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0