Helgen

Godmorgon :)

Nu har jag varit uppe i en halvtimme och sitter och äter frukost. Ett tänt ljus på bordet gör de mysigt :)
Igår förmiddag var vi bjuden hem till svärmor på lunch. Blev kycklinggryta och ris. Innan maten så hade jag sån värk i magen. Som om att ngn vred runt. Så jag låg i soffan en stund å de blev bättre. Jag och Robban tog med oss Wilma ut på promenad. Hon skulle dra vagnen. Envis liten tjej de som inte vill åka vagn.

Sen åkte vi hem och då blev det tacos och dansbandskampen lite senare på kvällen.
Efter de så gick ja och la mig. Halvsov under filmen. Hjärtat var fyllechafför igår så jag fick tillbringa lördagskvällen nästan själv. Har ju mina små kissar.
Bebisen i magen var så lugn igår, men inatt kom den igång lite men de var inte mycket. Får hoppas på att den rör sig mer idag :)
Undra vad vi ska göra idag. Det regnar så man vill ju inte göra så mycket ute, men finns ju alltid att göra inne. Städa och dona lite men de tror jag att jag gör i veckan när jag är ensam hemma och han jobbar. Jag ska nog börja med att väcka Robban som sover sen göra mig klar.

Ha en bra dag :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0