Fredag 8/10-2010

I fredags började dagen med att vi åkte till barnmorskan. Var på hälsocentralen först för att jag skulle lämna ett prov och det tog så lång tid. Dem var underbemannade också. Sen var jag till barnmorskan och allt såg bra ut :) Bebisen ligger som den ska och hjärtljudena var på 160 den här gången. Den rörde sig hela tiden och då ska ljudena vara högre. Jag hade också ökat i vikt. Två kg till. Nu har jag gått upp totalt 12 kg så de blir nog några till innan de är klart. Vi fick även med oss barnstolen som vi ska hyra men den ska man inte betala förrän bebisen är född.



Sen åkte vi in till stan och uträttade lite ärenden och sen var det dags att åka hem och packa väskan inför helgens tripp till Falkenberg och Ullared :)

När vi kom ner till Falkenberg på fredag kväll checkade vi in och sedan var det dags att gå ner på stan och äta middag. Alla åt pizza förutom jag som tog schnitzel. Jag får magknip av pizza. Sen gick vi tillbaka till hotellet och kollade på idol och dem andra drack lite öl och whiskey. Jag höll mig till vatten :)

Gänget som var ner i helgen :)



Robban, Maria, Anders, Madde & Martin.
Jag knäppte kortet

Sen var det dags för att sova eftersom de skulle bli en lång dag med shopping på Ullared :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0