Försenat tåg!!

Hej :)

Nu har tåget ÄNTLIGEN rullat från Sthlm till Gävle. Jag skulle åka från skövde kl:11.47 men de blev 20 min sent därifrån sen så skulle jag vara i Stockholm kl: 13.50 och byta till ett tåg som skulle gå 14.30, men så blev de en timme försenat så jag fick vänta i över en timme på nästa :(
Men skönt att iaf vara påväg nu..

Ska upp till parken och äta först sen kanske de blir någon fox. Får ta de lugnt så inte jag sätter igång vattnet. Bebisen får inte komma nu och inte i Gävle. Hjärtat måste vara med.

Imorgon ska jag åka ut till gamla jobbet och äta och träffa några gamla jobbarkompisar sen så blir det nog iväg och shoppa med mamma och pappa lite senare :)

Puss och kram och ha en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0