Dansbandskampen

Idag startade dansbandskampen. Var rätt okej och upplägget var bra tycker jag. Blev tacos till de idag. Christer kom över och käkade med oss.

Sen har vi slappat och kollat på Rolands och ätit godis och chips så nu är magen som en ballong. Bebisen har levt om som bara den när jag legat ner idag. Skönt att veta att den lever där inne.

Nu längtar jag verkligen efter Hon eller Han. Vill att den kommer nu. Vill ut och gå med vagnen. Snart komme väl jag gå runt med vagnen inne ;)

Nu blir det sängen. Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på. Blir iaf bingolotto imorgon kväll men på dagen har jag ingen aning. En slappdag kanske=)

Natti natti så hörs vi imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0