Dåligt med uppdateringar...


Hej kära läsare.
Jag har varit väldigt seg med att uppdatera nu så jag får väl göra ett LÅNGT inlägg idag då.

I lördags var vi upp till svärmor på dagen och åt lunch. Blev tacopaj. Mums de var gott. Åkte sedan hem och fixade till gula Audin som vi hade. Den blev ÄNTLIGEN såld. Jippi. Tre trevliga ungdomar som kom och köpte den. Sen på kvällen kom Robbans syster och sambo och dotter över på mat. Dem sov även kvar.
Söndag morgon så kom den lilla fisen upp i sängen kl: halv 7 och kramades men hennes pappa hämade henne och när klockan var halv 9 kom hon igen. Han gick iväg och la sig så vi fick äta frukost med henne. Såg ut som en svinstia under bordet när hon hade ätit sin frukost.


Wilma matar hönsen :)

På dagen så var vi ut til Robbans jobb. Lastade hans lastbil och sen åkte vi och handlade och köpte bingolotter.
På söndag kväll blev vi bortbjudna på tacos hemma hos Cathrine och Peter. Sen blev det bingospel och JAG VANN 100 KR :) Har ju inte vunnit på länge :) Var lite roligt.

Måndag hände de väl inte mycket. Ringde försäkringskassan och beställde ett papper, sa upp mitt telefonabonemag from. januari och sen bakade jag en äppelkaka till fikat på föräldrargruppen :)
Igår var det sista gången på föräldrargruppen. Om några månader när alla fått barn blir det en återträff. Skulle vara roligt om man kunde träffas tidigare och fika. Kommer det säkert att bli.
Åkte hem och lagade fisk och potatis, morötter och sås tills hjärtat kom hem. Sen satt jag och kollade på tv på kvällen. Gick och la oss tidigt igår.

Idag har jag varit in till Skara på arbetsförmedlingen. När jag satt på bussen blev jag dålig. Mådde illa, såg knappt ngt och var yr. BLODSOCKERFALL var de nog. Jag hade bara ätit lite fruktsoppa till frukost så när jag kom till skara åt jag och då mådde jag bättre, men det är läskigt när de blir så. Blev bara ett kort möte på ams sen åkte jag hem. Har varit i farten sen kl: 3 när jag kom hem. Städat av dynorna på altanen och plockat in dem för vinter, tvättat 2 maskiner, damsugit 3 rum av 6, plockat upp några kartonger och flyttat dem på övervåningen. Nu ska jag fortsätta och pyssla lite och fundera på vad vi ska äta ikväll :S Alltid lika svårt varje dag :(

Ha en trevlig dag allihopa

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0