Äntligen :)

Äntligen har papperen från Försäkringskassan kommit :) Synd bara att hon som ska fylla i dem inte är på jobbet förrän på måndag, men jag ska ut med dem imorgon och sen får hon fylla i den på måndag så åker jag ut och hämtar dem och skickar iväg alla papperen. Måste verkligen få in allt nu så jag kan få pengar när bebisen kommer :)

Jag har tagit hand om disk & tvätt nu sen dammsugit av lite eftersom att Molly drar runt med kattsand i hela huset. Förstår inte hur man kan skvätta så mycket som hon gör. Nu ligger jag i sängen och kollar på DJUNGELBOKEN och skriver om Ullaredslistan tills på lördag. Ska packa ihop kläder till helgen också, men det får bli en liten väska så vi får plats med en massa kassar med saker :)

Har även ätit lite fruktsallad :) Mumsit är de =)

Bebisen sparkar och bökar nu :) Mysigt är de =)


Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0