31 oktober

Idag skulle man ställa om klockan. Jag hade ingen koll vad klockan var när jag vaknade i morse. Jag trodde att klockan var halv 9 men klockan var inte ens halv 8. Så vi var uppe tidigt och åt frukost och slappade och kollade på film på morgonen :)
Sen skulle vi åka upp på en julmarknad, men vi kände inte för att betala 60 kr/pers så vi åkte ner till Götene och åt lunch istället. Sen har vi varit till Götene parken och snackat med Blender lite. Dem ska spela idag så vi ska väl dit. Jag ska inte dansa så mycket. Har sammandragningar och bebisen sparkar en del nu. Hoppas den kommer snart :) Den får gärna komma ikväll :)

Nu ska jag snart göra mig klar :)

Ha en trevlig kväll
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: catherine

Hej, jag googlade en massa bilder på en grön snuttefilt , en groda... såg att du hade en sådan, min sons börjar bli riktigt sliten och han slänger den överallt men blir helt knäckt om vi inte hittar den, känner på mig att den tappas bort snart =(.
Så jag tänkte att du kanske inte använder eran eller dina barn kanske valde något annat till favvo, Jag köper den gärna och betalar bra om du vill sälja den! maila gärna och svara i vilket fall!
Tack på förhand =)
// Cattis

2012-10-30 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0