22 oktober

Så mysigt att vakna och kolla ut genom fönstret och se att snön ligger kvar, men den försvinner säkert om det blir varmare idag. Känns som en julmorgon när man sitter med tänt ljus och äter frukost :) Underbart. Längtar redan till jul, men först bebisen :)

Idag ska vi nog inte göra så mycket. Robban är och servar sin lastbil i Skara så jag ska väl pyssla lite här hemma. Sen ska vi till barnmorskan kl: 15.45. :)
Alltid lika härligt att höra bebisens hjärtljud :)
Så skönt att Robban kan vara med dem sista gångerna vi ska dit nu innan förlossningen. Det är ju bra att han får reda på lite saker också :)

NU ska jag äta klart sen ska jag ta hand om DISKEN :( Men måste ju göras de också.

Sen ska jag även försöka fixa en bild på magen eftersom jag gått in i en ny vecka igår :)

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa :)

Kramkram


Underbart med snö :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0