Varför kan jag inte sova..

Varför har jag så svårt att sova? Önskar att jag hade de lika lätt som Robban att om jag bara la mig i sängen så skulle jag somna på en gång. Nu har jag satt mig här för att kanske bli trött. Kanske att det fungerar. Funderar på om jag ska plocka fram en chokladkaka..Kanske inte så bra att äta nu men är ju sugen så vad gör man inte då ;)

Ja den var faktiskt rätt god ;)



Nu på kvällen har jag kollat på Dansbandsbrudar å en del folk känner man igen.
Sen har jag inte gjort så mycket mer.

Imorgon får jag se vad jag hittar på. Kanske tar mig ut en sväng om det inte är för kallt. Idag har det varit minusgrader hela dagen.

Godnatt
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0