Snöstorm

Godmorgon :)

Igår kväll när vi skulle sova så var våran stora katt upp i barnsängen och kissade. Jag kan inte fatta varför hon gjorde de. Så det var bara att riva ut alla sängkläder. Hade sån tur att jag hade kisskyddet så att det inte gick igenom till madrassen. Så jag tvättade sängkläder inatt och fick gå upp och hänga de. Katterna fick sova ute inatt sen så är dem HELT portade från sovrummet när vi inte är här och på nätterna får dem INTE vara här längre.

Vaknade halv 6 idag när Robban skulle åka till jobbet. Inte trött alls men tror det är för att jag bara behöver gå upp på toa 2-4 gånger / natt. Rätt skönt är det så man får ju sova några flera timmar i sträck då :)

Nu ska jag ligga här och slappa lite och fortsätta kolla på One Tree Hill innan jag ka äta frukost om en timme tänkte jag. Senare idag ska jag även ta mig en promenad ut i snöstormen. Har kommit en del snö inatt igen.

2 dagar kvar nu.

Idag skulle farfar fyllt år. Tänk om bebisen ville komma ut på hans födelsedag :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Önskar dig en trevlig tisdag! :)

2010-11-23 @ 08:00:15
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0