ONT...

Igår kväll fick jag värkar och trodde det var dags att åka in, men dem avtog när jag la mig i sängen. Sen fick jag även lätta när jag vaknade inatt, men det var inte heller något. Har så ont i min nacke, hals rygg och är snorig. Är nog allt man kan vara i förkylningsväg nu :( Känner att jag bara klagar nu :(
Idag går jag in i vecka 39. Bra 7 dagar kvar till beräknad förlossningsdag :) Nu hoppas jag verkligen att bebisen kommer ut snart :)

Nu ska jag äta klart min frukost sen ska jag tillbringa stor del av dagen i sängen med vila och kolla på ONE TREE HILL. Har börjat om från början igen. Väntar på att säsong 7 ska släppas och det gör den om en vecka :) Ska boka den idag.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0