Lugnt..

Här är det riktigt lugnt fortfarande. Händer inte så mycket. Trycker på och bökar men inget mer. Lite lätta värkar men inget tecken på att de skulle starta. Sammandragningarna är riktigt kraftiga hela tiden och har en mage som är stenhård, men det har den ju varit länge..
Idag har jag inte gjort mycket. Åkte med en granne och hämtade hennes dotter på dagis sen så handlade vi på ICA. Jag köpte GODIS. Har varit så sugen hela dagen så de blev en stor påse, men den ska packas ner i BB väskan ifall att det blir någon bebis dem närmaste dagarna.





Nu har jag börjat med maten. Idag blir det Potatis och fiskbullar. Kanske inte är den bästa maten, men jag orkar inte laga ngt annat idag.

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0