Lasagne

Nu ligger jag i soffan och kollar på tv. Jag funderar om bebisen har hicka för jag känner ngt konstigt som jag inte känt så ofta. Sen har jag sammandragningar så jag tror att det kan vara så att den snart är på gång. Hoppas den kommer imorgon eller i helgen :) Men jag får nog gå och vänta å vänta längre.

Snart blir det nog så att jag lägger mig i sängen och kollar på en film. Hjärtat kommer nog inte hem förrän om 1-2 timmar kan jag gissa på.
Jag har hunnit med och lagat lasagne. Blev rätt okej för att vara första gången. Ska krydda den mer nästa gång.



Imorgon vet jag inte vad vi ska göra. Robban är ledig torsdag till söndag så vi kanske hinner med att göra lite saker då.

Imorgon är det bara 14 dagar kvar :)

Godnatt
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0