Halsbränna

Fy vad jag är trött på halsbränna. Var längesedan som jag hade de nu men idag fick jag de igen innan jag skulle ut och gå. Var ut och gick 2 km i de friska vädret, men nu är det nog plusgrader ute för all snö börjar smälta. Kan den inte få ligga kvar nu när den äntligen har kommit. Fick även sammandragningar när jag gick. Ajj vad det gjorde ont, men jag fick gå riktigt sakta för att det skulle lugna ner sig.

Idag ska jag ta och försöka få lite gjort. Jag var uppe halv 6 idag å var inte trött så jag satt en stund vid datorn och åt lite gröt sen la jag mig i sängen och kollade på film men halvsov under den.

Nu ska jag börja med lite mat tänkte jag. Ska göra lasagne för första gången. Får se hur de går. Hoppas den blir bra :) Är hungrig nu =)

Ha en fortsatt tre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0