Ensamt..

Det är så tråkigt att vara hemma själv på kvällarna. Eller jag har ju katterna, men vill att hjärtat ska vara hemma nu. Han skulle iväg på affärsmöte med middag som dem kallar de så han kommer väl inte hem förrän jag somnat ikväll.
På eftermiddagen har jag inte gjort så mycket. Har kollat på film, suttit vid datorn som vanligt och lagat pannkakor.
Nyligen kollat på 16 and pregnant, så nu väntar postkodsmiljonären sen vet jag inte vad jag ska kolla på.

Imorgon bitti kvar i 8 ska jag till barnmorskan. Den tiden kommer inte jag vara pigg..Måste gå upp halv 7 så jag får i mig frukost.

Godnatt puss och kram

♥Kan du inte komma ut till mamma och pappa snart!♥


Kommentarer
Postat av: annelie berg

åå så fin. hoppas du får en trevlig kväll trots ändå vännen, kraaam

2010-11-04 @ 19:44:03
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0