Byxor..

Såklart var mina jeans som jag brukar ha blöta nu när jag skulle ha så jag fick leta efter ett par andra, men tror ni att jag kunde ha dem? NEJ!
Jag har 2 baggy jeans som har varit superstora, men dem satt tight på ben & rumpa :( Så nu vet jag vart kilona har satt sig. På magen, rumpa och lår. Har nog börjat svälla en del om fingrarna och fötterna tror jag så kanske att de är en del vatten i kroppen.
Jag tog iaf på mig ett par av dem jeansen, men kunde inte knäppa dem så jag fick ha en längre t-shirt instoppad i dem sen en längre över för att det inte skulle synas, sen har jag en lång jacka över. Den går nu precis att knäppa så magen får inte bli större. Jag vill inte köpa mig en jacka bara för ngn enstaka vecka.
Det var skönt att vara ute och ta en promenad. Blev 2 km idag igen och bebisen tröck på lite som vanligt. Nu är det skönt att vara inne. Ska väl fixa och dona lite och fundera på vad jag ska äta för lunch....Alltid lika svårt de...

Dem mammabyxorna var blöta :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0