8 november

går så var det en rätt lugn dag. Jag började fm med en promenad. Det var så underbart väder, men jag orkade nog inte gå mer än 2-3 km. Efter halva vägen fick jag sådan sammandragning så de gick knappt att gå. Men hem kom jag till slut. En av våra katter gjorde mig sällskap halva vägen men sen satte hon sig på en sten och väntade på att jag skulle komma tillbaka.
Lite senare blev de en fika hos Erik sen så blev det fuskmat och bingolotto. Men jag åt sallad så de var ju rätt bra mat :) Ingen vinst blev de för oss heller :(







Idag har jag gjort en del saker iaf. Tvättat, städat, diskat, gjort en helgskinka och kokat gröt :) Så de blir nog gröt & skinkmacka senare idag.
Nu blir det att vila en stund på sängen. Får bara mer ont i ryggen varje dag, sen så trycker och sparkar den lilla runt i hela magen.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: annelie berg

Det är så charmigt med katterna när de följer med en på promenad :)

2010-11-08 @ 17:07:50
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Malin

Ja dem är roliga när dem följer med :) Men dem orkar inte gå hela vägen så dem stannar å väntar på att man ska komma tillbaka :)

2010-11-11 @ 19:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0