8 dagar kvar

Godmorgon :)

Ja då är det bara 8 dagar kvar innan beräknad dag :) Nu räknar jag bara ner för varje dag. Tror varje kväll att det ska sätta igång. Har lätta värkar och massa sammandragningar, men inte händer de ngt mer :( Idag vaknade jag efter 12 och kunde inte somna om för att hjärtat snarkade så jag gick och la mig och sov i baren där vi som tur hade en madrass där så jag kunde sova lite. Nu när han har åkt till jobbet kan jag lägga mig i sängen igen. Är så förkyld. Riktigt snorig och nyser hela tiden :( Jobbigt är de nu.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Ska iaf ta hand om tvätten men sen så blir det inte mycket mer gjort. Kanske att jag orkar med att ta fram dammsugaren och sen torka golvet.


Ha en fortsatt trevlig morgon :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0