6 dagar kvar

Idag har jag varit hos barnmorskan. Allt såg bra ut idag också. Det är skönt när proverna ser bra ut. Idag var bebisen HELT fixerad :) Så skönt att höra. Nu väntar jag bara på att den ska komma ut. Åkte hem efter att jag varit där och fixade mat sen så kollade jag på några fler avsnitt av One Tree Hill och slappade i sängen tillsammans med katterna.

Sen promenerade jag ner till några som bor längre ner på gatan. Var nog där i över 3 timmar och pratade och fikade. Riktigt trevligt var de.

Nu på kvällen så har jag och hjärtat gjort hemlagade hamburgare och sen kollade vi på Wallander.
Nu blir det sängen och imorgon fm ska vi över till hyresvärdarna på brunch =)

Bebisen sparkar å bökar å trycker i magen så jag hoppas den kommer imorgon :) Skulle vara skönt.
Imorgon ska jag försöka få upp en bild på magen :)

Nu snöar det igen :) Får se om det är vitt på marken när vi vaknar imorgon :)

Godnatt

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0