40+4

Idag har jag gått 40+4 och nu börjar det verkligen trycka på ordentligt och jag tycker magen sjunker hela tiden.
Nu tycker jag att magen börjar tappa den runda fina formen den haft eller kanske bara ser så ut på bilden. Jag vet inte.





Jag är så sugen på att gå ut för att det är så underbart väder men det är -14 grader så de lockar inte direkt. Får se om jag kanske tar mig ut lite senare idag. Kanske blir en fika nere hos Anna och lilla Astrid på em om de inte blir för sent. Ska bli mysigt att se en 2 veckors liten tjej =)

Nu ska jag slöa en stund innan det är dags att äta lunch.

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa =)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: annelie berg

Den är ju jättefin!

2010-11-30 @ 11:19:44
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0