4 November 2010

Godmorgon!

Det har varit en riktigt jobbig natt. Jag har sovit mellan 1-max 1½ timme innnan jag måste gå på toa. Kan inte fatta de. Var upp mer än 7 gånger inatt:(
När hjärtat åkte till jobbet vid 6 så var jag pigg men bestämde mig för att sova till mellan 7 & 8 men klockan blev 9 innan jag gick upp ;) Så nu har jag ätit fil, banan och russin och 2 mackor. Borde hålla mig en stund. Fram till lunch.
Idag blir det att ta hand om disken som står, sen plocka in all ren tvätt i garderoben. Blir nog en promenad ute i solen :)

Idag är det den 4 november. Farmor skulle fyllt 81 år Jag hade ju verkligen hoppats på att bebisen skulle komma på hennes födelsedag, men den vill inte ut än. Den bara bråkar runt i magen.
Idag är det V.36+6 så imorgon ska jag till barnmorskan och ta prover eftersom jag är negativ i min blodgrupp. Då har man extra koll, sen så ska vi skriva en förlossningsjornal lr nått sånt tror jag. Resten av helgen kommer att vara lugn, om inte den lilla tittar ut :)

Ha en fortsatt bra dag. Nu ska jag skynda mig så jag kommer ut när solen äntligen är framme :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0