1 dag över..

Nu har jag gått över 1 dag. Igår var jag beräknad men bebisen vill stanna kvar i värmen nu när det är -8 grader. Idag har jag varit hos Barnmorskan på morgonen och värdena såg bara bra ut. Hade ökat 1 kg till nu så jag ligger på samma vikt som mamma slutade på när hon fick mig.
Livmodern ligger en bit över rev benen så när jag har sammandragningar så gör det riktigt ONT! Ofta har jag riktigt ont när jag ska sova så jag kan inte ligga på någon sida och rygg kan jag inte heller ligga på, men nu ska jag ta alvedon på kvällarna om jag har ont.
Idag vet jag inte vad vi ska göra. Kan ju hoppas på ett besök på förlossningen men får räkna med att gå över tiden ett tag. Hoppas den kommer i november iaf :)

Ha en fortsatt trevlig fredag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0