1 dag kvar..

Kan inte fatta att det bara är en dag kvar till beräknad förlossning :) Igår kväll hade jag så svårt att sova. Magen var STENHÅRD och bebisen sparkade i revbenen så jag kunde inte sova. Idag är de bättre. Känns som lätt mensvärk men de är ju vanligt. Kanske vill H*n komma ut idag eller imorgon.

Nu sitter jag och äter frukost och kollar ut på all snö. Ser hästarna som går i hagen utanför. Ser jobbigt ut när dem försöker springa för att det kommit så mycket snö dem senaste dagarna.

Idag ska jag nog ta de rätt lugnt. Fixa till lite här hemma sen blir det nog bara softa. Kanske att jag orkar mig ut. Får se....

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: annelie berg

ÅÅ nu är det spännande!!

2010-11-24 @ 12:47:13
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0