SOL & BLÅ HIMMEL :)

Hej!
Jag har haft fullt upp hela helgen. Jobbat fredag, lördag & söndag. Kan säga att jag var helt slut när jag kom hem igår kväll. I Lördags hade vi jättemycket att göra och igår nästan ingenting. Men söndagar brukar vara sämre. Igår på förmiddagen ringde min körskole lärare och sa att han har bokat in mig på skrivning och uppkörningen :) Längtar som bara den. Så nu har jag fullt upp varje dag. Plugga, Plugga & Plugga.

Idag har jag suttit ute i solen och läst teori. Vädret har varit underbart och jag har bränt mig. Sen har jag också haft körlektion och det går framåt hela tiden.

Nu ska jag bara slöa i soffan med katten tills hjärtat kommer hem idag. Varit utan honom så länge. Jobbigt att vara enam hemma.

Puss & Kram och han en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0