Körning idag!

Godmorgon!
Idag har jag verkligen varit uppe tidigt. Gick upp redan klockan kvar över 8 idag. Det var länge sen de. I onsdags var jag, mamma & pappa till Lidköping och handlade. Blev presenter till härtat sen så var vi och handlade lite kött och så bakade jag tårta. Blev kalas för honom eftersom att han fyllde förra veckan. Igår så åkte mina föräldrar hem. Tråkigt, men pappa var ju tvungen att åka hem och fixa en massa saker igår.
När dem åkte satt jag ute med mina böcker och läste. Det var varmt i solen, men de blev kallt för att det blåste så mycket. På kvällen jobbade jag. Vi hade ju inte jättemycket att göra men det var rätt skönt de också.
Nu ska jag göra mig klar. Ska snart åka i till Götene. Har min körlektion om en halvtimme. Idag ska vi parkera. Får se hur jag fixar de. Haha. Går nog bra. Sen blir det hem och läsa lite och bara packa upp lite av mina saker. Har ju några kartonger som ska packas upp nu.
Ha en bra dag allihopa.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0