Flyttlasset kom igår!

Hej!
Igår var jag och hjärtat ute och handlade i Mariestad. Blev en del mat och andra saker också.
Igår kväll kom mamma och pappa ner med mina saker. Var en del grejjer men jag hittar ju inte de jag ska ha i kartongerna. Jag fick ÄNTLIGEN ner min tv men tror att tv dosorna ligger i Gävle för att ja kan inte hitta  dem i kartongerna. Kanske dyker dem upp sen när jag plockat upp. Hoppas jag. Annars kan jag inte kolla på tv..Den går inte att knäppa på utan dosan så de är ju lite trist :(

Nu har vi nyss ätit frukost och ska snart åka upp till svärmor & svärfar så mamma och pappa får träffa dem, sen ska vi ta en sväng till Lidköping och kolla på lite saker och köpa en present till hjärtat eftersom att han fyllde år i Torsdags.

Ha en bra dag allihopa. Det ska jag ha i de soliga vädret:)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0