1 maj

Godmorgon!
Redan 1 Maj. Oj oj vad tiden går fort. Igår jobbade jag och det gick faktiskt bra för att vi hade lite kaos ett tag. Helt proppat med folk var de. Fullsatt med 120 gäster nästan samtidigt. Men vissa gäster gick när dem ätit så vi kunde vi trycka in flera gäster och det var bra. Idag ska jag också jobba men vi räknar nog inte med lika mycket folk idag Brukar vara lugnare när det inte är något band som spelar. Nu är det dags för mig att jag gör mig klar så jag kan gå till Götene och ta bussen mot jobbet. Har inget annat sätt att ta mig dit idag.

Hoppas alla får en bra dag idag.
♥Puss & Kram♥


Mys Malte

I veckan kommer Mamma och Pappa ner med alla mina saker så då hoppas jag att jag får mina kamerasladd så jag kan ladda upp bilder från de nya stället jag bor på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0