Vagnen beställd :)

Idag vaknade jag kl kvart i 9 och de blev frukost. Sen skulle vi skjutsa in Linda och David till Skövde för att dem skulle åka på kryssning. När vi lämnat dem åkte vi till BABYPROFFSEN och kollade efter en vagn till den lilla.

Vi köpte en Emmaljunga Duo vagn med både ligg & sittdel & skötväska för 8100 kr. Eller betalade bara handpenningen nu och betalar resten om en månad eller när vi hämtar den.
Den är svart och grå. Jag gillar den för att den kan man ju ha till båda könen. Fast jag tror att det är en kille men får se i November.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund för att ikväll väntas det jobb. Inte så lockande just nu men man måste ju få in pengar nu innan den lilla kommer till världen. Han/hon kommer kosta några kronor i månaden.

Ha en bra dag allihopa.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0