Underbart väder!

Gokväll:)

Idag har jag varit LEDIG! Har varit riktigt fint väder idag. Jag vaknade tidigt idag, kl 9. Är ovanligt att jag går upp så tidigt när jag är ledig. Blev frukost framför datorn, sen satte jag igång en tvättmaskin och när den tvättades så ringde underbara Sigrid :) Var så länge sedan vi pratade nu. Tråkigt när man bor så långt bort från alla underbara vänner. :(

Har suttit ute en stor del av dagen och gjort en del nytta här hemma. Känner mig rätt nöjd att jag fått så mycket gjort. Solstolen har jag legat i ett tag för att på em var det varmt så jag kunde ligga ute i bikini och sola.

Runt 5 tiden kom hjärtat hem och då startade han grillen. Blev grillad kycklingfilé med hasselbakspotatis och 2 kalla såser och grönsaker. Var så smarrigt. :)

Erik kom också förbi och hälsade på oss så vi har suttit och kollat på filmen JIDDRA INTE MED ZOHAN :) Riktigt rolig komedi med Adam Sandler.

Nu har vi krypit ner i sänge. Ska upp i skaplig tid imorgon för att jag ska till läkaren och sen ska jag in och jobba vid 6 tiden. Var snäll och tog kvällspasset åt frida, men var ju ändå ledig så då kan man ju passa på och ta några timmar.

Hoppas de är bra med alla.

Natti natti

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0