Tisdag

Godmorgon!

Igår tog jag de mest lugnt innan jag började jobba kväll. Det var bra att jag gjorde de för vi hade verkligen fullt upp igår. 194 gäster på 3 personer var de. Riktigt mycket så vi hade att göra. Idag ska jag försöka hinna med att göra så mycket som möjligt här hemma, men måste även hinna med att vara ute i solen en stund innan jag måste cykla ner till Götene och ta bussen till jobbet för ett kvällspass. Imorgon väntar ett dagpass sen tar jag natt tåget upp till gävle :)
Ska bli så roligt att komma hem några dagar. Längtar verkligen efter er och de vet ni säkert vilka de är också. Synd att alla inte har tid att träffa mig men så är de.
Ha en fortsatt trevlig dag

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0