Spiken!

Hej!
Nu har jag varit jättedålig på att blogga men ska försöka göra de ofta igen. Har varit mycket nu. Jobbar en del så är rätt slut när jag kommer hem från jobbet och orkar inte med datorn. Det går bra på jobbet men det är mycket att göra. Inget VILOHEM är de.
Förra söndagen var jag ledig så då åkte jag och hjärtat iväg till ett ställe som heter SPIKEN. Det ser ut som man är på en ö. Gamla fiskbodar, stor båthamn och en massa annat att kolla på. Det stället ligger nära Läckö slott utanför Lidköping. Vi käkade lunch där ute. Lax med potatissallad & grönsaker. Mums vad gott det var!! Sen köpte vi blommor som vi planterade och sen blev det grillat på kvällen. Var en riktigt mysig dag.

Bilderna är från Spiken :)
Idag har jag städat en massa och sen har vi varit och handlat. Jag har även bakat en tårta och fixat en sallad så de blir grillat ikväll med lite folk här nere :)

Nu ska jag gå och fortsätta med maten.

Om 18 dagar kommer jag hem till Gävle igen. Ska bli roligt. Blir dans den 1 juli i Forsbacka på Laduholmen. LÄNGTAR verkligen efter att dansa :)

Puss Hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0