Solig dag & en massa saker gjorda...

Hej!

Ojj jag vaknade klockan 07.40 på en ledig dag och somnade inte om. Tog och satte mig ute och åt frukost sen så lite senare la jag mig ute på solstolen i bikini en timme tills jag fick upp Robban. Han var trött i morse. Sen åkte vi in till Skövde och uträttade lite ärenden.  Jag köpte en cykel på Biltema. Äntligen har jag en cykel så jag kan åka om jag vill göra något. Man är annars fast här ute i hålan. Kommer ingenstans annars. Var även in på ÖB och köpte en tvättkorg och lite tvål.

Lunchade på max efter de. Maxmål & orginaldressing. Mums vad gott de var. Har inte ätit där på länge.


Nu ska jag även berätta att jag har varit på Ultraljud. Är i vecka 17 idag och allt såg bra ut. Bebisen ville inte ligga stilla utan rörde sig hela tiden när hon skulle kolla. Det är verkligen häftigt att kolla på den lilla. Så skönt att inget var fel. Det enda hon inte såg var ena njuren för att han/hon bökade så. Om 4 veckor får jag komma tillbaka så ska dem kolla igen.


Vårat lilla <3
BF 25/11-2010

Nu ska jag göra mig klar sen ska vi hem till Robbans kompis och grilla ikväll. Ska bli skönt att slippa laga mat idag.

Ha en bra dag allihopa.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad gulligt! :)

2010-06-22 @ 09:10:00
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Sandra

MEN GUUD MALIN! GRATTIIIIISSSS!! JAG VISSTE INTE OM DETTA!! VA KUL FÖR ER! PUSSS

2010-06-22 @ 18:15:34
URL: http://coffeeforachange.blogg.se/
Postat av: annelie

ååååå myyyyyys!

2010-06-22 @ 21:49:32
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0