Påväg hem till GÄVLE!

Hej!

Nu sitter jag på tåget påväg hem till Gävle för 4 dagars semester. Ska bli så skönt att träffa mamma och pappa och kompisarna. Imorgon bär det av till Sandviken för att träffa gamla jobbarkompisar och äta lunch med gamla chefen sen ska jag in till stan igen och då blir det nog en fika med Elin och även kolla om jag kan hitta lite kläder åt den lilla krabaten som växer i mig.
På fredag går jag in i v 19. Snart bara halva tiden kvar. Längtar verkligen.:)
Såhär ser det ungefär ut nu. Om 8 dagar ska jag känna rörelser. Jag tror redan jag gjort de men är inte 100 %. Kommer bli spännande när man känner första sparken.

Hur långt gången är du?

  • Beräknad förlossnings dag torsdag, 25. november 2010 (+ 280 dagar)
  • Du är nu 18 uker + 6 dagar in i graviditeten.li>
  • Fostrets ålder är ca 16 veckor + 6 dage.

Viktiga datum

  • De viktigaste organen är färdigutvecklade: torsdag, 06. maj 2010 (+ 77 dager)
  • Risken för spontan abort minskar från: torsdag, 13. maj 2010 (+ 84 dager)
  • Fosterrörelser bör vara märkbara: torsdag, 08. juli 2010 (+ 140 dager)
  • Mammaledigheten startar lördag, 25. september 2010

4 hela timmar kvar innan vi är hemma. Tar verkligen lååång tid att åka hem med natt tåget!

Ha de bra allihopa.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0