Midsommar & jobbhelg slut!

Hej!

Nu är midsommar helgen slut. Har jobbat midsommarafton och midasommardagen. Rätt segt att jobba då när alla andra har så ROLIGT. Midsommarafton började med sill lunch hemma hos hjärtats systers sambos bror med familj, men jag äter ju inte sill så de blev kycklingfilé och färskpotatis för min del. Sen åkte vi ner till en midsommarstång, men vi dansade inget. Haha inget för mig de. Se åkte jag och jobbade. Fy vilken kväll det var. En massa fulla människor och bråk på campingen, även en spya i restaurangen var de. Slutade sent så var inte hemma förrän halv 4 så då var jag trött.

Midsommardagen var rätt okej. Inget bråk på campingen eller jo en var de när jag kom och började jobba. Han skrek åt några i personalen för att han inte fick dricka nå mer. Men han gav sig inte så cheferna bar ut honom och han gick väl iväg sen. Vakterna och poliserna kom, men då var han inte kvar. En riktig idiot var de...Sen var det lugnt på kvällen men en rätt okej försäljningskväll.
Var inte hemma förrän efter 4 men jag var uppe i tid. Klockan 10 i 11 satt jag ute med frukost i solen sen har jag varit ute nästan hela dagen. Har tvättat. Så underbart att bli av med de när man är ledig också. Sen har jag och syrran spelat monopol och jag vann båda gångerna. ÖVERLÄGSET också.
Nu är det dags för en dusch sen sova. Väntar på att hjärtat ska komma hem. Han åkte kl: 9 imorse för att börja på nya jobbet men har inte kommit hem än :(

Natti natti
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: annelie

Hoppas du hade en trevlig helg, haha! :)

2010-06-28 @ 10:28:10
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0